晚上下樓烘衣服上來...
看到信件匣的School-MCS分類信箱裡有一封信..
我知道不是成績通知...因為早上老師已經發了一封mail給大家了..
我的RFID報告...老師給了我100分...哈哈....不可思議!!!

This is a very good paper - among the best submitted this semester. 
Nice job!
" 

不過重要的是...老師晚上單獨寫了一封信給我...

Denya -

Just a quick note of thanks for your enthusiasm and participation in MCS this semester. There are always a few students without whom the course would be an utter failure and this semester you were one of several who made the course more successful. Thank you and if I can repay the favor in the future with a positive reference or other good word please do not hesitate to ask.

Sincerely,
 

實在是有夠感動!!!!
我沒有料到老師會特地寫一封mail給我...
說實話...MCS對我來說是一堂壓力很大的課...一直寫心得讓我覺得很煩躁..
因為我的文章寫的很爛....又不喜歡做Research...
不過我的老師的確是個很有趣的人...上課非常風趣..人也很可愛..可惜矮了點..哈!
可是他用的英文很難....很多我都聽不懂啊!!!!

一個學期下來...我從第一分鐘開始戰戰兢兢到最後一分鐘...
最後很高分的拿到這堂課的A...老師還寫信給我..真的又感動又開心...

我想...這兩年...我真的有扮演好學生這個角色吧!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Denya 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()